joi, 28 aprilie 2011

Rugăciunea de la Mănăstirea din cer



Doamne, dă-mi puterea să primesc cu sufletul liniştit tot ce-mi va aduce ziua de azi.
Dă-mi puterea să mă las în voia Ta cea sfântă şi în fiecare clipă stai în preajma mea şi întăreşte-mă.
Orice veste va aduce ziua de azi, bună sau rea, învaţă-mă să o primesc cu inima împăcată şi cu credinţă neclintită că voia Ta stă asupra tuturor.
Fie ca în tot ce fac şi spun, voia Ta să-mi stăpânească cugetul şi simţirea, iar când asupra mea vor veni vremuri neaşteptate, ajută-mă să le împlinesc după voia Ta.
Dă-mi putere să lucrez cu tărie şi înţelepciune fără să stânjenesc sau să rănesc pe aproapele meu.
Ajută-mă, Doamne, să pot duce povara zilei de azi, cu toate câte va aduce ea.
Struneşte-mi voinţa şi învaţa-mă să mă rog, să sper, să cred, să îndur. Să iubesc şi să iert.
Iar când mă rog, fie ca Tu Însuţi să fii cel ce se roagă în mine.

Mulţumesc, Doamne!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu